НПН / Новини / PR-кампанія Юрія Бойко: бий своїх щоб чужі боялись

PR-кампанія Юрія Бойко: бий своїх щоб чужі боялись

З наближенням наступних виборів, амбіції бажаючих поборотись за найм’якше крісло в українському політикумі все більш наочно демонструються у власних PR-кампаніях та замовних акціях в інтересах потенційних українських президентів.

Саме у такий спосіб Юрій Бойко намагається посилити свої позиції впливу серед керівництва «Опозиційного блоку» у якості єдиного опозиційного лідера.

Нагадаємо, 13 квітня у Києві під час покладання квітів до пам’ятника генералу Ватутіну у Маріїнському парку відбулася сутичка між членами громадської організації «С14» та охороню Юрія Анатолійовича. Варто зауважити, що захід був попередньо анонсований виключно серед лідерів проросійських політструктур, які ностальгують за СРСР та «братніми зв’язками» з РФ, тому участь псевдорадикальних націоналістів «С14» цілком очікувано повинна була закінчитись чудовим скандальним інформаційним приводом для самопіару.

За інсайдерською інформацією із середовища особистої охорони Юрія Бойка, напередодні проведення акції, лідер «С14» Євген Карась отримав значну суму коштів за участь своїх бійців. Хоча, провокування фізичного протистояння біля пам’ятника Ватутіну мало на меті виключно створення інформаційного приводу, насамперед, відеофіксації бійки знімальною групою телеканалу «Інтер». Цілком очікувано, що подальше поширення цього матеріалу відбулось на підконтрольних колишнім регіоналам ЗМІ, у т.ч. ТК «НТН».