НПН / Новини / Метро на Виноградар: Кличко інспектував будівництво нових станцій (ФОТО)

Метро на Виноградар: Кличко інспектував будівництво нових станцій (ФОТО)

Сьогодні, 5 листопада, міський голова Києва Віталій Кличко провів виїзну нараду на будівельному майданчику ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції “Сирець” на житловий масив Виноградар.

Генеральний підрядник будівництва запевнив, що будівництво двох нових станцій метро завершать вчасно.

“Місто виконує всі зобов’язання перед підрядником. І головний підрядник теж має виконувати свої зобов’язання. Сьогодні тут ми почули, що роботи тривають за графіком і до кінця 2021 року станції метро на Виноградар будуть відкриті”, – сказав Кличко.

За договором між містом та головним підрядником – ПАТ “Київметробуд”, вартість будівництва обійдеться бюджету столиці майже у 6 мільярдів гривень.

Станом на сьогодні місто вже надало кошти на виконання робіт та придбання специфічного обладнання – понад два з половиною мільярди гривень.

“Роботи тривають інтенсивно, вже зроблені підпірні стінки на глибину 25 метрів. Будівництво метро для нас є пріоритетом. Зокрема, йдеться про подовження Сирецько-Печерської лінії метрополітену і будівництво двох нових станцій – “Мостицька” та “Проспект Правди”. Ділянка, за нашими підрахунками, матиме пропускну здатність у 34-36 тисяч пасажирів на годину”, – сказав Віталій Кличко.

На сьогодні вже закінчені демонтажні роботи там, де нова ділянка приєднується до існуючої лінії метрополітену – за станцією “Сирець”.

На період будівництва перевлаштовують вентиляцію. Ствол шахти біля станції “Сирець” вже облаштували вантажними ліфтами для транспортування людей і матеріалів до існуючих тунелів. Продовжується облаштування будівельних майданчиків та спорудження огороджуючої конструкції методом “стіна в ґрунті” на майданчиках для будівництва вентиляційних вузлів станції “Мостицька” і в перегінних тунелях від станції “Мостицька” до проспекту Правди.

У вівторок будмайданчики під’єднають до інженерних мереж міста, прокладуть під’їздні і внутрішні дороги. Переносять міські інженерні мережі і комунікації, що заважають будівництву.

Основні обсяги робіт будуть виконуватися під час будівництва тунелів і станційних комплексів.

22 жовтня стало відомо, скільки ще мешканці та гості столиці зможуть користуватися жетонами для оплати проїзду у метрополітені.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал.